top of page
Writer's pictureKaterina Trigoni

Προσωπικό DM στο Tik Tok, καλό ή κακό για επιχειρήσεις και personal brands;

Πριν λίγες μέρες εμφανίστηκε η δυνατότητα στο Τik Tok στην Ελλάδα να στέλνει ο χρήστης που ακολουθεί ένα λογαριασμό, προσωπικό μήνυμα.


Κάτι που προσωπικά το περίμενα 2μιση χρόνια,

καθώς ό,τι CTA και να βάλεις στα βίντεο ενός επαγγελματικού λογαριασμού, όλοι ξέρουμε ότι σαν το DM δεν έχει.


Και ιδού η απορία!


Είναι ποιοτικά leads όσοι στέλνουν DMs;

Είναι το ίδιο κοινό που σχολιάζει τιμούλα κάτω από τα post,γιατί δεν μπαίνει καν στην διαδικασία να ψάξει στο site;

Εάν έχεις ένα high end σύμβουλο, είναι το Τik Tok τελικά ένα μέσο που θα τον βρει ο ιδανικός του πελάτης;


Η απάντηση χωρίζεται σε δύο κατηγορίες:


Εάν έχει προιόντα, σε κάθε περίπτωση αξίζει να ασχοληθεί.

Να μου πείς είναι το ίδιο να πουλάς ψυγείο και το ίδιο να πουλάς είδη ομορφιάς; Ας το αναλύσουμε άλλη στιγμή, αλλά εν συντομία με το κατάλληλο περιεχόμενο και re-marketing η απάντηση είναι ναι. Εάν έχει digital εκπαιδευτικά προϊόντα ισχύει το ίδιο.



Εάν είναι η περίπτωση συμβούλου που προανέφερα

το ιδανικό είναι να έχει ένα landing page με long form video content, όπου θα αναλύει τι κάνει και πώς μπορεί να βοηθήσει,

και έπειτα να υπάρχει ένα ερωτηματολόγιο όπου θα συμπληρώνουν για δηλώσουν ενδιαφέρον για συνεδρίες εκπαιδευτικά κτλ. Επειδή εκεί ο χρήστης ήδη έχει επενδύσει έξτρα χρόνο και πραγματικά αναζητά να βρεί λύση άμεσα.



Πιστεύω, έχουμε καθήκον όσοι ασχολούμαστε με content marketing, και "πουλάμε" awareness, ότι θα πρέπει να ξέρουμε έστω να παρουσιάζουμε κάποιες λύσεις για το πώς να πάνε στο conversion.



Δεν λέω ότι είναι δουλειά μας να το κάνουμε. Λέω ότι ειδικά σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις οφείλουμε να "εκπαιδεύσουμε" τον πελάτη μας. Ειδικά για το Τik Tok που είναι ένα νέο μέσο που ακόμα αρκετοί στην ελληνική αγορά δεν γνωρίζουν την δυναμική του.

1 view0 comments

Comments


bottom of page